miércoles, 2 de julio de 2008

WHAT'S GOING ON?

Twenty-five years and my life is still
trying to get up great big hill of hope
For a destination
And I realized quickly when I new I should
that the world was made up of this botherhood of man
for watherver that means
and so I cry sometimes
whem I'm lying in bed
just to get it all out
what's in my head
and I'm feeling a little peculiar
and so I wake in the morning
and I step outside
and I take a deep breath and I get real high
and I scream at the top of my lungs
what's going on?

http://www.youtube.com/watch?v=mXcQGsoDkDk

Escoltant la lletra d'aquesta cançó se m'ha posat la pell de gallina i m'ha fet recordar que ja soc ben aprop del quart de segle!!! La prota de la cançó sembla tenir els 25 i estar preocupada per no tenir encara una vida organitzada, madura i estable........ però jo em pregunto: quins són els límits per aconsseguir el teu destí si el destí és abstracte, indefinit i diferent per a cada persona. Tan sols volia animar a les/els meves amigues/amics, que també estan a punt de fer els 25 com jo, per a què no es ratllin per aquesta destination ja que we're still young!!! 

3 comentarios:

Unknown dijo...

tranqui que 25 no són res! bé, és el que ens hem de dir per concolar-nos... jo ne tinc 24 i ja pateixo... jejeje

apa, a vere si entres més pel blog i el promocionem que només et faig comentaris jo! jeje

petons

Laia Martínez dijo...

llàstima les caràtules no van servir per a res... mira que no pensar que s'havia d'entregar virtualment! en fi, mira, ara serveix per adornar el meu blog jejeje

sylvia dijo...

don't worry.......be happy!!!!!!!